Theréses bredbandsilska: ”Man är helt maktlös”
Therése Wallhult har haft problem med sitt bredband i över två månader, vilket lett till frustration och maktlöshet. Trots upprepade försök att kontakta sitt bredbandsföretag, Bredband2, har hon inte fått den hjälp hon behöver. När hon kontaktade företaget bad de henne att göra enkla åtgärder som att återansluta en strömkabel, vilket inte löste problemet. Wallhult har både ringt, mejlat och chattat med företaget flera gånger utan resultat. Hon betraktar deras svar som otillfredsställande och upplever att företaget förhalar ärendet. Dessutom är hon besviken på att om hon säger upp tjänsten innan problemet lösts, kommer hon inte att få tillbaka de pengar hon har betalat under den tidsperiod då tjänsten varit oanvändbar. Många andra kunder har också rapporterat liknande erfarenheter av missnöje med Bredband2s support.
Läs originalet på expressen.se
Loaded 1084 words in 3 ms